תמונות קנבס – להתקדם ולהתחדש

תמונות קנבס – להתקדם ולהתחדש

תמונות קנבס הן לא המצאה חדשה , כבר מאות שנים טובי הציירים ציירו את יצירות האומנות שלהם על גבי בדי הקנבס והציגו אותן לראווה. בד הקנבס ידוע כבד עמיד אשר סופג את הצבע בצורה המושלמת ומאפשר ליצירת האומנות חיי נצח מרהיבים. תמונות קנבס מתנוססות באלפי המוזיאונים ברחבי העולם ועתידן זהה לעברן, אין על כך עוררין.

הדפסה על קנבס

המהפכה הטכנולוגית הביאה עימה לא מעט שינויים וגרמה לדרכי עולם לשנות צורתם ולהתפתח לכיוונים חדשים ומרעננים. בין שלל ההתפתחויות ניתן למצוא גם את התפתחות הדפוס ומכונות הדפוס הרחבות. באמצעות טכנולוגיה ייחודית זו, מגמת הדפסה על קנבס תפסה תאוצה וכיום קשה שלא לראות את תמונות הקנבס המודפסות תלויות בחללים שונים ומציצות אלינו מכל עבר.

איך זה עובד?

בתי דפוס וחנויות צילום רבות מציעים היום את האפשרות להמיר קובץ תמונות לכדי תמונה מודפסת על קנבס. התהליך אינו מורכב וניתן לעשותו בצורה פרונטאלית ולגשת אל החנות עצמה  או בצורה וירטואלית באתרי החנויות השונות. באמצעות לחיצת כפתור אחת ניתן לבחור את קובץ התמונה המועדף ולשלוח אותו להדפסה. התמונה מודפסת באמצעות מדפסות רחבות ומתקדמות בשיטת התזת דיו על גבי בד הקנבס ונמתחות, לאחר מכן, על גבי מסגרת עץ.

מהן האפשרויות המוצעות

כמו בכל תחום אחר, יש רמות איכות שונות להדפסה. בד הקנבס נמדד באיכותו וכך גם הצבעים והמדפסות בהם משתמשים לתהליך ההדפסה, רק מוצרים מאיכות גבוהה יבטיחו את מראה עשיר, חד ועמיד לאורך זמן. בנוסף,  כאשר בוחרים קובץ תמונה שאיכותו אינה גבוהה או שמעוניינים להוסיף כיתוב, מומלץ תמיד להיעזר בשירותי מעצב גרפי על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.אין ספק כי הדפסה על קנבס יש לבצע בחנות מקצועית על ידי אנשי מקצוע שירותיים ובעלי ניסיון.

חייגו עכשיו למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837