הדפסה על זכוכית ראש העין

הדפסה על זכוכיות נהייתה מבוקשת לעיצוב הבית, לעיצוב המשרד ומתנות יוקרתיות ומודרניות באיכות גבוהה ומראה יוקרתי. בשיטת הדפסה חדשנית ומודרגנית בטכנולוגיית UV.

למעבר להזמנת הדפסה על זכוכית לחץ כאן

במהלך השנים האחרונות, ענף הדפוס הדיגיטלי השתדרג משמעותית בטכנולוגיית הדפסה על מוצרים. שדרוגים אלו אפשרו להדפיס על זכוכיות, וזכוכית אקרילית, שטיחים, שלטים למשרד וכו’
בהתחשב בכך שהזכוכית היא חומר יפהפה ורב תכליתי ביותר, ניתן לבחור בו ליישומים מסחריים ואישיים רבים. כך הביאה הדפסה על זכוכיות יתרונות עצומים בעיקר אל מקומות בהם דרושה שקיפות.

אצלנו בפוטו כהנא/פוטו קנבס הגיעה מכונה הכי חדישה שקיימת בשוק, עם חדות ואיכות ללא תחרות. בנוסף למקצועיות בהדפסה על זכוכית, אנו מתמחים גם בהדפסה על קנבסים בכל הגדלים וגם קאפות. עם הופעת הטכנולוגיה החדשה, המאפשרת הדפסה על זכוכיות, היא הפכה את התהליך לקל במיוחד. כמו כן, הטכנולוגיה הוכחה כמהירה, אמינה וחסכונית בזמן.

ניתן להעביר קבצים ישירות מהטלפון למייל [email protected] או לאתר “פוטו כהנא”,/”פוטו קנבס” ניתן להדפיס תמונות או עיצובים ספציפיים למשטחי זכוכית למטרות שונות, כגון פרסום, מיתוג או עיצוב. בנוסף קיימת גם אפשרות להשתמש בהדפסה על זכוכיות לשילוט למשרדים.
יש אפשרות להדפסה על זכוכית או אקרילי פוטו, בלוק זכוכית עבה עם מראה יוקרתי למשרד ובית.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837