על יתרונות הדפסה על קנבס ועוד טיפ קטן

על יתרונות הדפסה על קנבס ועוד טיפ קטן

בשנים האחרונות, הדפסה על קנבס הפכה לפופולארית ביותר בקרב אמנים, מקצוענים וחובבנים כאחד. זהו טרנד נוח ויעיל שמאפשר לכם להשתמש בבד הקנבס ובטכניקות הדפסה מיוחדות על מנת להכין תמונות מודפסות יפיפיות ולהוסיף טאץ’ אמנותי לכל חדר בביתכם.

כיום תוכלו למצוא הדפסי קנבס בכל הצורות והצבעים לא רק בתערוכות אמנותיות, גלריות ומוזיאונים למיניהם אלא גם במשרדי עסקים, בתי מגורים, בתי ספר ולמעשה בכל מקום ובכל חדר שרק תרצו.

אמנות ההדפסה על קנבס ממשיכה לפרוח ולצבור פופולאריות ולא בכדי.

להדפסת תמונות על קנבס יש יתרונות רבים וחשובים שאי אפשר להתעלם מהם.

היתרונות של הדפסת תמונות על קנבס

  • זיכרונותהדפסה על קנבס מאפשרת לכם לא רק לשמר את הזיכרונות הכי יפים שלכם אלא גם להציגם לראווה. כל תמונה שצולמה במצלמה דיגיטלית יכולה לצאת לאור העולם ולהפוך בקלות לצילום מודפס על קנבס. התצלום ימצא את מקום הכבוד שלו על קיר סלונכם או כל מקום אשר תבחרו בו , שם הוא יפיץ אור ושמחה על ידי העלאת זיכרונות משמחים והזכרת האירועים המיוחדים בחייכם שתועדו בזמנו בעזרת המצלמה שלכם.
  • אמנות – הדפסת תמונות על קנבס הופכת כל תצלום ישן או תמונה פשוטה ליצירת אמנות אמתית. בזמן הדפסה על קנבס, התצלום או הציור שלכם עוברים עיבוד ועריכה מקצועית, תיקון צבעים והוספת ממדים חדשים כגון אפקטים מעניינים, פילטרים אמנותיים, בניית קולאז’ים מתמונות מרובות ועוד. בקלות יחסית תוכלו להפוך כל תמונה לאמנותית, מקורית ומיוחדת ביותר.

איך לשמור על תמונות הקנבס שלכם מפני נזקי הזמן?

על מנת לשמור על איכות תמונות הקנבס שלכם חשוב להקפיד להרחיק את התמונות ממקומות מוארים ושטופי שמש. השמש יכולה לגרום להרס התמונה, דהיית הצבעים ופגיעה באיכותה. מומלץ לתלות את התמונה על קיר המרוחק מהחלון ולהגן על התמונה מפני השמש.

בנוסף, חשוב לזכור שהקנבס הוא בד רגיש שנפגע בקלות מחום גבוה. לא מומלץ לתלות את התמונה מעל אח בוערת או מעל תנור חימום. היזהרו במיוחד מפני לחות ומים, היות ותמונות קנבס יכולות להיפגע בקלות בעקבות מגע ישיר עם מים. כאשר מסירים אבק מהתמונות, מומלץ להימנע משימוש במטלית לחה מדי.

חייגו עכשיו למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837