הדפסה על קנבס – מתנה מרשימה ומקורית

הדפסה על קנבס – מתנה מרשימה ומקורית

אתם שוברים את הראש בחיפוש אחר מתנה מרגשת, מקורית, כזו שגם תשמש את יקירכם לאורך זמן וגם תהווה מזכרת סנטימנטלית. והנה נמצאה התשובה המיוחלת – הענקת תמונות אישיות בצורה מעוצבת. זה הזמן לקחת צעד נוסף קדימה, לשדרג את המתנה ולהפוך אותה למרשימה במיוחד באמצעות הדפסת תמונה על קנבס או הדפסת קולאז’ תמונות, תיחשב למתנה יצירתית וייחודית במיוחד.

ייחודיות הדפסה על קנבס

בד הקנבס העבה נחשב כבר מאות שנים לאחד הבדים השימושיים ביותר בתחום האומנות, מרבית הציורים הידועים והמוכרים צוירו על גבי משטח קנבס ומוצגים לראווה עד היום במוזיאוני העולם. הקנבס ידוע בכושר ספיגת הצבע ועמידותו ארוכת הטווח, היותו מתוח ומהודק באמצעות סיכות למסגרת עץ מעניקה לו מראה יוקרתי ואיכותי. כיום, באמצעות טכנולוגיות הדפוס המתקדמות ניתן לבצע הדפסה על קנבס עם תמונות מסוגים שונים ובאיכויות שונות והתוצאה המתקבלת משלבת בין קידמה לאוטנטיות.

מה לבחור?

החלטתם להדפיס תמונה על קנבס בתל אביב ולהעניק אותה כמתנה וכעת אתם מתלבטים מה לבחור? האפשרויות מגוונות והבחירה תהא בהתאם לאופי האירוע:

מתנה רומנטית – אם ברצונכם להעניק מתנה רומנטית תוכלו לבחור תמונה אישית בעלת משמעות סנטימנטלית או להרכיב קולאז’ תמונות אישיות הלקוחות מכל תקופה במערכת היחסים שלכם.

הוקרת תודה – אתם רוצים להביע את הערכתם או להוקיר תודה ומעוניינים לעשות זאת בדרך יצירתית, בחירת תמונה מתאימה בשילוב כיתוב הנעשה באמצעות עיצוב גרפי תהווה את הפיתרון האידיאלי.

מתנה משפחתית – הוזמנתם לארוחת חג אצל המשפחה המורחבת או שאחד מבני המשפחה חוגג יום הולדת, זה הזמן לאסוף מקבץ תמונות משפחתיות ולשלב אותן לתמונה אחת מרשימה המודפסת כמזכרת על משטח הקנבס.

חנוכת בית – במקרה זה תוכלו לבחור כל תמונה המתאימה למרחב הביתי ולהדפיסה על גבי הקנבס. תוכלו לבחור תמונות אוכל למטבח, תמונות נוף לחדר המגורים או תמונות של דמויות ילדים מוכרות לחדרם של הקטנטנים.

חייגו עוד היום למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837