למה הדפסה על קנבס כל כך פופולרית?

למה הדפסה על קנבס כל כך פופולרית?

בשנים האחרונות הופכת הדפסה על קנבס פופולרית יותר ויותר. בזכות התפתחות טכנולוגיית הצילום הדיגיטלית, מתאפשרת הדפסת תמונה על קנבס באיכות גבוהה ביותר, כך שתמונות ביתיות ומשפחתיות, אפילו כאלו שצולמו דרך מצלמת מכשיר הטלפון הנייד, ניתנות להדפסה על בד קנבס מתוח בגדלים שונים וכך הופכות בקלות ובמהירות למתנה מרגשת, לעבודת אמנות, או למזכרת נצחית.

מה נדרש לצורך הדפסת תמונה דיגיטלית על קנבס?

הקנבס שעליו מדפיסים את התמונות הדיגיטליות שלכם הוא אותו קנבס שעליו מציירים ציירים, מתוח על מסגרת עץ איכותית. לכל אלו דואג הסטודיו או החנות שמדפיסה את התמונות שלכם. מצדכם, כל שנדרש הוא קובץ דיגיטלי המכיל תמונה באיכות גבוהה מספיק. ניתן לספק את התמונה או הקובץ בדרכים שונות: על כרטיס הזכרון של המצלמה, צרוב על דיסק, על דיסק-און-קי, אפילו בשליחה דרך המייל. יתכן שלקובץ עצמו יידרשו כמה התאמות, עבודת עריכת תמונה דיגיטלית מסוימת, אבל מדובר בתהליך לא מורכב ומהיר, והנה – יש לכם תמונה על קנבס, מוכנה ומזומנה. שימו לב שגם אם התמונה שחלמתם להגדיל אינה באיכות גבוהה מספיק ל-הדפסה על קנבס, אל יאוש! – יתכן שאיש מקצוע יצליח לשפר אותה באמצעות תוכנות שונות ולהביא אותה לאיכות מספקת.

מהם היתרונות של הדפסה על קנבס?

הדפסה על קנבס מאפשרת ליצור תמונה איכותית שתשמור על חדות הצילום במשך שנים רבות וארוכות. אפשרויות גימור שונות מאפשרות לצפות את הקנבס באופן שיגן עליו ועל הצילום מפגעי מזג אוויר, מאבק ומחשיפה לאור. גדלי הקנבס המשתנים וגמישות עריכת התמונות הדיגיטליות מאפשרות ליצור תמונות כמעט בכל גודל ובכל צורה שתחפצו, וכך להתאים את התמונה לחדר שבו תיתלה או לאדם שלו אתם מייעדים את ההדפסה.
הדפסת תמונה על קנבס היא הדרך הטובה ביותר לשמר את התמונות הדיגיטליות הייחודיות שלכם בצורה איכותית ולאורך זמן. בין אם מדובר בהדפסת תמונה משפחתית כמתנה לסבתא וסבא לחגים, בהדפסת תמונת נוף קסום מהטיול הבלתי נשכח לחו”ל ותלייה שלה במקום מרכזי בבית כדי להחזיר אתכם שוב ושוב לרגעים הנפלאים של הטיול – קחו את הזכרונות שלכם אל מדפיסים המתמחים בהדפסה על קנבס ותוכלו לחלוק את הזכרונות שלכם עם היקרים לכם לשנים רבות.

חייגו עוד היום למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837