הדפסות על קנבס – תוספת מושלמת לכל קיר בבית

הדפסות על קנבס – תוספת מושלמת לכל קיר בבית

הדפסות על קנבס מהוות אפשרות נהדרת לקישוט הבית והדירה. כל אחד מאתנו יכול להזמין הדפסי קנבס מרשימים ולתלות אותם בסלון, בחדר השינה או אפילו במשרד. בקלות מרבית תוכלו להוסיף לכל חלל טאץ’ אישי, תמונות משפחתיות, ציורים יפים או תצלומי נוף מרהיבים. מהיום אין יותר סיבה להתפשר על קירות לבנים ומשעממים, הגיע הזמן לקשט את הדירה בעזרת הדפסה על קנבס.

כיצד לקשט את הדירה בהדפסי קנבס?

  • התאמת צבע – כשמקשטים את הדירה שלכם בעזרת הדפסי קנבס צריך לבחור את הצבעים המתאימים ואת התמונות המתאימות אותן תרצו להדפיס. לכל חדר גוונים וצבעים ייחודיים משלו ולכן תכנון זהיר ובחירה נבונה של תמונה יקנו לחדר שלכם מראה מעוצב ומתוחכם.
  • בחירת מיקום – תמונות שמסתתרות בפינה אינן זוכות לתשומת הלב הראויה להן. הדפסי קנבס יפים במיוחד צריכים לתפוס מקום מרכזי בבית ולמשוך אליהם את כל המבטים מיד עם הכניסה לחדר.
  • סט מוכן – ניתן לרכוש סט של הדפסי קנבס קטנים ולתלות אותם זה לצד זה. תצלומים משפחתיים בעלי אופי דומה וצבעים זהים יהוו סט יפה במיוחד. כמו כן, ניתן להדפיס תמונות אמנותיות המציגות תמונות שונות, צבעים וצורות מיוחדות שמשתלבות יחדיו בסט יפה ומרשים שיקשט לכם את הקיר ויוסיף אווירה ייחודית לכל חדר.
  • גיוון ושינוי – מי לא אוהב חידושים ושינויים באווירה? עקב המחיר הזול של הדפסי הקנבס, ניתן לשנות את העיצוב ולגוון בתמונות התלויות אצלכם בבית מדי שנה או אפילו מדי חודש. תוכלו להזמין הדפסי קנבס שונים ולעצב את החדרים שלכם מחדש בכל פעם שתחשקו בשינוי אווירה.

למה כדאי להזמין הדפסי קנבס?

  • איכות – הדפסות תמונות על קנבס מספקת לכם הדפסים באיכות מעולה ובלתי מתפשרת. מיטב הגרפיקאים עוברם על כל תמונה בתשומת לב ובמיומנות, מתקנים ועורכים אותה עד שהיא מגיעה לרמה גבוהה של איכות ודיוק. רק התמונות החדות והיפות ביותר מוגדלות ומודפסות על גבי בד הקנבס, כדי ליצור בסופו של דבר תמונות מודפסות יפות כל כך שלא ניתן להסיר מהן את העיניים.

  • אמנות מהירה – אחד היתרונות הבולטים ביותר של הדפסה הקנבס הוא הנוחות והמהירות של ההזמנה שלכם. תוך ימים ספורים תוכלו לזכות במבחר תמונות קנבס מודפסות ויפיפיות שיקשטו את ביתכם ויוסיפו לעיצוב החדרים שלכם טאץ’ אמנותי ומקורי.
  • מחיר – לא ניתן להתעלם מאלמנט המחיר. הדפסות על קנבס מהוות תחליף זול מאוד לאלטרנטיבות כגון ציורי שמן, פסלים וכדומה. במחיר סמלי בלבד תוכלו לא רק להדפיס תמונה בודדה על הקנבס אלא לקשט את כל הבית בהדפסים אמנותיים ואפילו להדפיס מספר עותקים שתוכלו להעניק במתנה לחבריכם ואהוביכם.

    חייגו היום למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837