איכות הדפסת הקנבס שלנו גבוהה ביותר למרות המחיר הנמוך!

איכות הדפסת הקנבס שלנו גבוהה ביותר למרות המחיר הנמוך!

אצלנו בסטודיו תוכלו להזמין הדפסי קנבס באיכות גבוהה ביותר. למרות המחיר הנמוך של ה-הדפסה על קנבס, תוכלו ליהנות מתוצאה בלתי מתפשרת ברזולוציה גבוהה, צבעים חזקים וחדים וכמובן גם חומרים עמידים שישתמרו לאורך זמן.

כיצד תוכלו לבחון את איכות ההדפסה על קנבס?

איכות הצבעים – הדפס איכותי ניתן לזהות מיד על פי הצבעים החיים והעשירים שלו. למרות שהדפסה על קנבס בפוטוקנבס לא עולה הרבה, ניתן לראות שאיכות הצבעים היא בלתי מתפשרת והתמונה עצמה היא מרשימה ויפיפייה. הצבעים הם חזקים ובולטים וכמובן גם נאמנים לתמונת המקור.

רזולוציה – הדפס קנבס איכותי אפשר לזהות על פי רזולוציה גבוהה. ההדפסים הם למעשה הגדלות של תמונות קטנות יותר, ככל שהתמונה קטנה יותר וברזולוציה נמוכה יותר, כך יותר קשה לשמור על החדות והאיכות של התמונה. אצלינו תוכלו ליהנות מאיכות ברזולוציה טובה גם בהגדלת תמונות קטנות יחיסת.

איכות הבד – בעת הדפסה על קנבס משתמשים בבד קנבס איכותי ביותר. הקנבס הוא בד שהיה בשימוש כבר מאות שנים, אולם כיום הקנבס הוא בד שונה במקצת מהקנבס הקלאסי, עשוי הכותנה שהיה בשימוש הציירים הגדולים של המאות הקודמות. לשם ההדפסה, משתמשים בבד שעשוי מכותנה, כך הצבעים המודפסים על פניו אינם נמרחים אלא נשארים במקומם המיועד.

איכות המסגרת – תמונה איכותית נמתחת על גבי מסגרת עץ איכותית שלא נסדקת ולא משאירה כתמים על התמונה. המסגרת עשויה מעץ חזק ויציב שלא נרקב או נחלש עם הזמן אלא שומר על התמונה מהודקת היטב, מתוחה וחלקה ממש כמו ביום הכנתה.

כל הדרכים בהם אפשר לשמור על הדפסי הקנבס שלכם

ניקוי נכון – על מנת לשמור על הדפסי הקנבס שלכם, חשוב לנקות אותם מאבק מדי פעם ולשמור על נקיונם. אולם, חשוב ביותר להרחיק את התמונה ממים ומלחות ובשום אופן לא לנגב אותה בעזרת מטלית רטובה. המים פוגעים בשכבה המגנה על צבעי התמונה ויכולים לגרום לדהייתם.

מיקום אופטימאלי – אם אתם רוצים שהדפסי הקנבס שלכם יזכו לאריכות ימים, מומלץ לתלות אותם במקום מוצל. אל תתלו את התמונות מול חלון הניצב בצד שטוף שמש או במרפסת, אחרת כל הצבעים החדים שבתמונה ידהו במהירות, דבר שיפגע רבת באיכות וביופי התמונה.

חייגו עוד היום למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837