הדפסה על קנבס בראשון לציון

הדפסה על קנבס בראשון לציון

כל מי שרצה להדפיס את תמונותיו על קנבס, יוכל ליהנות כעת מהשירות הזה גם בראשון לציון. סטודיו להדפסות על קנבס מאפשר לכם להגדיל כל תצלום ותמונה על גבי בד הקנבס ולהפוך אותה ליצירת אמנות שתקשט את קירות ביתכם.

אז מהי בעצם הדפסה על קנבס?

הדפסה על גבי הקנבס היא הגדלה של תמונה קיימת והדפסתה על גבי הקנבס כמעט ללא כל אבדן באיכות התמונה. ניתן להדפיס תמונות בגדלים ופורמטים שונים, החל מתמונות קטנות של סנטימיטרים ספורים וכלה בתמונות ענק שיוכלו לכסות קיר שלם. הדפסה על קנבס נעשית בעזרת טכנולוגיה משוכללת שמזריקה צבעים אל תוך הקנבס ויוצרת את הצורות והדמויות על פי התמונה המקורית. לאחר ההדפסה, בד הקנבס נמתח על גבי מסגרת עץ ומהודק היטב כדי ליצור מראה שטוח וחלק. כך ההדפס והופך להיות תמונה מוכנה אותה אפשר לתלות על הקיר וליהנות מיופיה. כיום כל אחד יכול לבחור תמונה או תצלום היקרים לליבו ולהגדילם על גבי הקנבס במחיר משתלם ותוך זמן קצר לקבל את ההדפס המבוקש.

יתרונות ושימושים אפשריים של הדפסי קנבס

   • אמנות עיצוב הבית – ישנם דרכים רבות ומגוונות לקשט את הבית, אך הדפסת קנבס  היא ללא ספק אחת הדרכים הקלות והיעילו למטרה זו. ניתן להדפיס מגוון רחב של תמונות מקוריות בכל מיני צורות וצבעים.

   • הדפסה זולה, איכות בלתי מתפשרת – למרות העלות הנמוכה של הדפסי הקנבס, תקבלו הדפסים באיכות גבוהה ורזולוציה חדה במיוחד. מומחי הדפסות על קנבס יערכו את תמונתכם וידאגו שהתוצאה הסופית תהיה אף יותר יפה מהתמונה המקורית.

   • אמנות ארכת ימים – למרות שההדפסה עצמה היא תהליך פשוט ולא יקר, החומרים בהם משתמשים ליצירת הדפסי קנבס, גם הם לא יקרים במיוחד, מדובר בתמונות באיכות גבוהה אשר נשמרות לשנים ארוכות. בעזרת טיפול נכון ועדין, התמונות שעל גבי הקיר יזכו לאריכות ימים וימשיכו לשמח את המתבוננים למשך שנים.

חייגו עוד היום למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837