הדפסה על קנבס- איפה, איך ומדוע?

הדפסה על קנבס- איפה, איך ומדוע?

את מחפשת תמונה מקורית שתקשט את חדר התינוקת של ילדך? אתה מעוניין לשדרג את מראה המשרד וליצור בו אוירה ייחודית ובלעדית? אתם מעוניינים להעניק לסבתא וסבא מתנה חד פעמית ומרגשת? התשובה בשבילכם היא- הדפסה על קנבס.

הדפסה על קנבס- הדור הבא של התמונות

בעבר הלא כל כך רחוק יש לומר, נהגנו לתלות על קירות הבית תמונות משפחתיות ממוסגרות או תמונות מצולמות אחרות שקנינו בחנויות הפנאי השונות. עם השנים הלכה והשתנתה המגמה, ובעידן בו כמעט לכל אחד יש מצלמה אישית ואינספור תמונות דיגיטליות, יותר ויותר אנשים מעדיפים לתלות על קירות הבית והמשרד יצירות אמנות ותמונות מקוריות ומעוצבות, המודפסות על גבי בד קנבס.

הדפסה על קנבס היא שיטה ייחודית ומקורית ליצירת הדפסים אמנותיים ולעיצוב כל חלל בבית או במשרד שלכם. מדובר בשיטה מתקדמת וחדשנית אשר צברה תאוצה בעקבות הפריצה הטכנולוגית שחלה בעשורים האחרונים בתחום ההדפסה ובתחום המדפסות בפורמט הרחב .

תמונה על קנבס- כזו שאין לאף אחד אחד

הדפסה על קנבס מאפשרת לכם לתעד את תמונותיכם ולהציג אותן לראווה בכל מקום שתחפצו בו. כך למשל, תוכלו להדפיס על קנבס תמונה ענקית של תינוקכם הקטן מחייך חיוך גדול ולתלות אותה בגאווה על קיר חדרו, תוכלו ליצור פסיפס של תמונות פרטיות שצולמו ברגעים מרגשים בחייכם ולתלות אותו בסלון דירתכם, ואף תוכלו לשמח את הדודים והסבתות כשתעניקו להם מתנה ייחודית ומקורית – הדפסת קנבס עליה מתנוססות תמונות של כל האחיינים והנכדים.

איך זה עובד? בקלות רבה..

העיקרון הוא פשוט: אתם ורק אתם מחליטים איך תיראה תמונת הקנבס שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לצלם תמונה אהובה ובאיכות גבוהה ככל האפשר, לשלוח אותה אלינו במייל באתר ולבחור את גודל ההדפסה והגימור הרצוי עבורכם. אנחנו כבר נעשה את כל השאר ונספק לכם תוך זמן קצר תמונת קנבס מקצועית ואיכותית ביותר.

הדפסה על קנבס- רק בפוטו קנבס

פוטו קנבס, מבית פוטו כהנא, ששמו הולך לפניו כבר עשרות שנים בתחום הצילום וההדפסה, מציע לכם להדפיס תמונות מעוצבות מקוריות, תמונות משפחתיות ויצירות אמנות שונות על גבי בד קנבס איכותי וחזק ובאיכות ההדפסה הגבוהה ביותר בארץ. כדי שנוכל לספק לכם את המוצר הטוב ביותר אנו נעזרים במדפסות צבע משוכללות ובציודים מתקדמים שמסייעים לנו להפיק תמונות קנבס מרשימות ועמידות לאורך זמן. המדפסות המשוכללות שלנו, הידע הרב והמיומנות הרבה שיש לנו בתחום ההדפסה מאפשרים לנו לספק לכם את ההדפסה תוך זמן קצר ביותר, ומאפשרים לכם להנות מהיצירה שלכם כבר באותו היום.

חייגו עוד היום למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837