רעיון מצויין – להדפיס על קנבס

רעיון מצויין – להדפיס על קנבס

עוברים לבית חדש בקרוב ומחפשים אלמנטים עיצוביים שיקשטו אותו? חובבי צילום ומחפשים דרך קצת אחרת לחלוק עם החברים שלכם את התמונות, שצילמתם בשנים האחרונות? אם כן, שירותי הדפסה על קנבס הם פתרון נהדר למי שרוצה ליהנות מהדפסה ברמה גבוהה ומתוצאה מרהיבה ביופייה. שירותים אלה נעשים תוך שימוש במכשור מתקדם, המדפיס את התמונה עצמה על גבי קנבס ליצירת מראה ייחודי, ולא פחות מכך – מקצועי מאד.

אילו סוגים שונים של הדפסים מוצעים במסגרת השירות

שירותי הדפסה על קנבס המתנה המושלמת מציעים מגוון רחב של אפשרויות.

את התמונות שאותן מעוניינים להדפיס ישירות על הקנבס, ניתן להזמין בגדלים שונים ועם גימורים שונים:


ניתן להדפיס תמונה על קנבס, הכולל גם מסגרת עבה מעץ, או ללא מסגרת.


ניתן להדפיס תמונה בגודל של 30 ס”מ על 30 ס”מ או בגודל של 80 ס”מ על 120 ס”מ.


מי שרוצה, יכול לבחור בציפוי מיוחד לקנבס, המשווה לתמונה מראה מבריק יותר, או, לעומת זאת, ציפוי היוצר מראה “מאט”.


ההדפסה עצמה על הקנבס יכולה להיעשות תוך שימוש בסוגים שונים של דיו. כל סוג משיג תוצאה אחרת ומראה שונה. הדפסה על קנבס באמצעות דיו פיגמנטי למשל, נחשבת לכזו המשיגה את התוצאות הטובות והאיכותיות ביותר, וזו גם הסיבה שהיא נחשבת לבין השיטות הפופולאריות כיום. הדפסה באמצעות דיו סולבנטי מתאימה בעיקר במקרים בהם מעוניינים לתלות את התמונה בחוץ, וליהנות מרמת עמידות גבוהה (הן מפני גשם והן מפני השמש החזקה).

פתרונות הדפסה באיכות גבוהה

ההדפסה על הקנבס עצמו מציעה פתרון באיכות גבוהה, ובמיוחד עבור אלה, המעוניינים ליהנות מהתמונה לאורך שנים. בד הקנבס, שכולל גם מעט פוליאסטר על מנת לקבל את הצפיפות הנדרשת מהבד, מתייבש מהר ובהשוואה לסוגי בד אחרים, נחשב לעמיד. ההדפסה על הבד נספגת בו באופן מלא ויוצרת תמונה מקסימה. זהו שילוב מושלם בין איכות הדפסה לסוג בד, הנחשב למתאים ביותר עבור שירות זה.

חייגו עוד היום למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837