מדריך מקוצר ליצירת תמונות קנבס

מדריך מקוצר ליצירת תמונות קנבס

הדפסות על קנבס הן דרך לשימור תמונות שאנשים מרבים להשתמש בה בשנים האחרונות, הן בזכות היכולות הגבוהות של המצלמות הדיגיטליות וכלי העריכה הדיגיטליים לתמונות, הן בזכות התוצאות היפות ומאריכות הימים והן בזכות המחירים שהולכים ויורדים והופכים את התהליך כולו, החל מהצילום, דרך העריכה, ההדפסה ואפילו קבלת התמונה המודפסת, למהיר, יעיל, זמין ולא יקר.

יצירת תמונות קנבס מתמונה דיגיטלית בחמישה צעדים

1. בחרו תמונה דיגיטלית שתרצו לצורך הדפסת קנבס. ניתן לצלם תמונה במיוחד או לבחור תמונה קיימת מגלריית התמונות שלכם. שימו לב שגם תמונות ישנות שאולי לא צולמו במצלמה המתקדמת ביותר או ברזולוציה הגבוהה ביותר ניתנות לעריכה לצורך הדפסות על קנבס באמצעות תוכנות עריכה דיגיטליות מתאימות.

2. אם אתם עורכים בעצמכם את התמונה בתוכנת עריכה גרפית דומת פוטושופ, ערכו אותה לגודל המבוקש, עם הפילטרים ושיפורי הצבעים הנדרשים. אם אתם מעדיפים שהחנות או הסוכנות שתדפיס עבורכם את התמונה תעשה את עבודת העריכה, העבירו אליהם את הקובץ לפי ההוראות בסעיף הבא.

3. שמרו את התמונה על מדיה דיגיטלית כלשהי, בין אם דרך צריבה על דיסק, העברה לדיסק-און-קי, או דרך שליחה אלקטרונית לחנות ההדפסה. אם מדובר בקובץ גדול וכבד שתוכנת המייל שלכם אינה מאפשרת לשלוח, ניתן להשתמש בשירותים חינמיים לשליחת קבצים גדולים. בדקו מול החנות, יתכן שיש באפשרותם לקבל את כרטיס הזכרון מהמצלמה ולהוריד בעצמם את התמונות.

4. הגדירו מול החנות את כל פרטי ההדפסה – גודל הקנבס הנבחר, סוג הקנבס אם קיימות מספר אופציות ואת צורת המסגרת. בידקו אם אפשר לבחון את קובץ ההדפסה לפני שהוא מודפס לצורך אישור סופי.

5. קבלו את התמונה המודפסת שלכם ומהרו לתלות אותה במקומה!
שימו לב! ההוראות שלמעלה מתייחסות לתמונות שצולמו במצלמה דיגיטלית. כמובן שניתן לבצע הדפסת קנבס גם עבור תמונות ישנות שצולמו בפילם, בין אם יש בידכם את הנגטיב של התמונה או אפילו את התמונה מודפסת כבר על נייר צילום. במקרה כזה מדובר בתהליך שונה מעט, של סריקת הנגטיב או התמונה, הפיכתה לקובץ דיגיטלי, שעליו ניתן יהיה להפעיל את שאר הצעדים שפורטו למעלה, כלומר – עריכה דיגיטלית, שיפורים גוונים וצבע וכדומה.

חייגו עוד היום למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837