הדפסת תמונות על קנבס – הדרך ליצירת אמנות משלכם

הדפסת תמונות על קנבס – הדרך ליצירת אמנות משלכם

אחד הדברים המסעירים שמאפשרת הדפסת תמונות על קנבס, מעבר לאפשרות לשמר תמונה דיגיטלית באופן איכותי לאורך שנים רבות, היא האפשרות לערוך את התמונה באופן דיגיטלי וליצור גם מצילום משפחתי סטנדרטי יחסית יצירת אמנות. תוכנות העריכה הדיגיטלית המשוכללות דוגמת פוטושופ מאפשרות לבצע על התמונה טרנספורמציות אינספור, שבסופן לא תזהו שמדובר בתמונה שאתם עצמכם צילמתם.

רעיונות אמנותיים לעריכת תמונות

אחד הכלים הפופולריים לעריכת תמונות הוא הפיכה של תמונה צבעונית לתמונת שחור לבן. תמונה על קנבס בשחור-לבן יוצרת קונטרסט מרתק בין אזורים שונים בצילום, ומשרה אווירה דרמטית ורומנטית על צילומים רבים.

אפקט נוסף שאנשים מבקשים להשתמש בו הוא אפקט הספיה (sepia), שצובע את התמונה בגווני חום ומשווה לה תחושה של צילום פילם עתיק. ניתן גם לערוך את התמונה עם פילטרים שונים וליצור תחושת ענתיקה אמיתית, כולל שריטות שלכאורה נוספו על התמונה עם השנים, למרות שמדובר בצילום דיגיטלי מהוקצע שצולם בשבוע שעבר במצלמה דיגיטלית חדשנית ומתקדמת. תוכנות העריכה מאפשרות ליצור תמונות פנורמיות מסדרת תמונות שלא צולמה כפנורמה במקור, לשפר את הצבעים ואת הקונטרסט, את גוון העור של המצולמים, להיפטר מעיניים אדומות בצילום ובעצם כל שינוי שתחפצו להכניס בתמונה. אפילו לשלב את תמונת בן הדוד שאיחר להגיע לצילום המשפחתי יחד עם שאר בני הדודים, רק כדי שסבתא תהיה מרוצה.

חייגו עוד היום למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837