הדפסה על קנבס המתנה האולטימטיבית

הדפסה על קנבס המתנה האולטימטיבית

החגים מתקרבים ואיתם גם הצורך לקנות מתנות לחברינו ואהובינו היקרים. אם אתם מתלבטים בבחירת התמנה המושלמת, הדפסת תמונות על קנבס יכולה להוות עבורכם את הפתרון הטוב ביותר. הדפסה של תמונה על קנבס היא הזדמנות להעניק מתנה בעלת משמעות רגשית עמוקה מחד, ללא בזבוז כסף רב מדי מאידך.

מי ישמח לקבל תמונות קנבס במתנה?

משפחה

בני זוג וקרובי משפחה ייהנו במיוחד לקבל במתנה תמונה שאותה הדפסתם על גבי הקנבס. מומלץ לבחור בתמונה המתעדת זיכרונות יפים, תצלומים משפחתיים באירועים חשובים כגון ימי הולדת, בר מצווה, חתונה ועוד. בנוסף, נותן להעניק תמונות המציגות דיוקנאות של בני המשפחה, תצלומים של חיות המחמד האהובות או למעשה, כל תמונה שטומנת בחובה סיפור מרגש וזיכרון יפה שתרצו להמשיך ולהיזכר בו עם כל מבט שתעיפו אל עבר התמונה.

 ילדים

ילדים קטנים ייהנו במיוחד מתמונות מודפסות על קנבס, במיוחד אם מדובר בהדפסות של דמויות מסרטים מצוירים או קומיקס שהם אוהבים במיוחד. ניתן גם להעניק להם במתנה תמונה שלהם עצמם ברגע חשוב ומשמח בחייהם, כגון יום הולדת, טיול שנתי ועוד.

 חברים

ניתן להעניק תמונות קנבס לחברים קרובים ולשמח את ליבם בזיכרונות משותפים שתועדו על ידי מצלמה וכעת הוגדלו לכדי תמונת קנבס יפה שתקשט את ביתם ותמשיך לשמח אותם עוד שנים רבות.

 קולגות

הדפסה על קנבס יכולה להיות מתנה מושלמת לקולגות בעבודה או סתם מכרים שתרצו להעניק להם מתנה יפה ומיוחדת. כל אחד אוהב תמונות יפות ומרשימות ולכן תמונות קנבס מושקעת ומיוחדת יכולה להוות פתרון נהדר למתנה גם עבור אנשים שאותם אנחנו לא מכירים לעומק.

שימושים אפשריים להדפסה על קנבס

שימור זיכרונות – הפונקציה החשובה ביותר של הדפסה על קנבס היא ללא ספק שימור של זיכרונות יפים ומיוחדים. חבל לשכוח את כל התצלומים היפים שצילמנו במהלך חיינו ולתת להם להעלות אבק במגירות ישנות, בתיקיות שכוחות אל החבויות מעיניי אדם. הגיע הזמן להציג את התצלומים היפים והמשמחים ביותר לראווה, להגדילם ולהדפיסם על גבי קנבס.

עיצוב וקישוט – ניתן להשתמש בטכניקת הדפסה על קנבס לקישוט ועיצוב הבית. הדפסה על קנבס פותחת הזדמנויות רבות ומגוונות לקישוט הבית ולהוספת צבעים עשירים ומשמחים לחלל ביתכם. ללא מאמץ רב מצדכם, תוכלו להוסיף טאץ מקורי וייחודי לקירותיכם, דבר שיוסיף המון לאווירה בבית.

חייגו עוד היום למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837